Hyundai-KONA-Hybrid-Birgit-Palma-2

Hyundai KONA Hybrid jako poutavé umělecké dílo s fotkami Birgit Palma

Hyundai nyní poskytuje evropským zákazníkům ještě širší výběr v oblíbené a oceňované modelové řadě KONA díky uvedení zcela nového modelu KONA Hybrid na trh. Společnost Hyundai při této příležitosti navázala spolupráci s umělkyní Birgit Palmou, z níž vzešly inovativní „dvojitě exponované“ fotografie nového hybridního kompaktního SUV, prezentované na speciálním workshopu v německém Hamburku, jehož se zúčastnili klíčoví kreativní „influenceři“ z celé Evropy.

Zcela nová KONA Hybrid s hospodárným, zcela hybridním pohonem kombinuje zážehový motor s elektromotorem. Přestože jejich spojení není pro řidiče během jízdy okamžitě zřetelné, rozhodla se značka Hyundai pro spolupráci s rakouskou umělkyní na produkci řady poutavých fotografií, které ilustrují tuto fúzi dvou různých technologií, zároveň však také staví do popředí elegantní design kompaktního SUV.

Palma se specializuje na ilustrace a kaligrafii. V mnoha svých projektech využívá metodu dvojité expozice, čímž se řadí do popředí moderního umění a designu. Dvojitá expozice slučuje dvě různé fotografie dohromady, čímž vznikají pohledy z nových perspektiv. Příběhy jsou vyprávěny způsobem, který je jedinou fotografií nerealizovatelný. Je to tedy ideální umělecký formát pro ilustraci progresivního přístupu zcela nového modelu KONA Hybrid.

Na český trh vstupuje zcela nový Hyundai KONA Hybrid

„Velmi mě potěšilo, že jsem byla značkou Hyundai oslovena, abych zhotovila umělecká díla na oslavu zcela nového modelu KONA Hybrid,“ řekla Birgit Palma. „Rozhodla jsem se pro metodu dvojité expozice, protože jsem chtěla vytvořit nový druh automobilové fotografie, která vizuálně reprezentuje vlastnosti tohoto všestranného a elegantního modelu, přispívajícího k čisté mobilitě.“

Přečtěte si také:  BMW Group zahájilo výstavbu montážní linky vysokonapěťových baterií v továrně v San Luis Potosí

Hyundai se rozhodl, že zcela nový model KONA Hybrid slavnostně uvede na trh v průmyslově pojatých prostorech YES pro pořádání workshopů v moderní čtvrti HafenCity v německém Hamburku, a na tuto akci pozval výjimečné kreativce. Hanzovní přístavní město bylo vybráno z toho důvodu, že se jedná o progresivní mediální centrum a stejně jako zcela nový model KONA Hybrid je proslulý svým ekologickým zaměřením. Hyundai pozval kromě rakouské umělkyně také řadu vrcholných „influencerů“ z celé Evropy, kteří se mohli důkladně seznámit s nejnovějším elektrifikovaným SUV této značky a zároveň se podílet na produkci názorných ilustrací. Společně vytvořili řadu fotografií technikou dvojité expozice, které vizualizují příběh tohoto modelu, od jeho expresivního vnějšího designu až po ekologickou techniku pohonu.

Od uvedení prvních verzí modelu KONA na trh v roce 2017 bylo v Evropě prodáno již téměř 120 000 těchto vozů. Hyundai nyní doplňuje modelovou řadu KONA o zcela hybridní verzi. Tím reaguje na poptávku evropských zákazníků po větším počtu ekologických modelů s karoserií SUV. Zcela nová KONA Hybrid nabízí kromě hospodárného elektrifikovaného pohonu také odvážný design a řadu technických vylepšení, včetně vyspělé konektivity Blue Link, souboru prvků aktivní bezpečnosti a asistenčních systémů SmartSense™ i nejmodernějších informačních a zábavních funkcí.

„Hyundai uvedením zcela nového modelu KONA Hybrid na trh znovu potvrzuje své postavení lídra budoucí mobility. Nyní nabízíme našim evropským zákazníkům ještě širší výběr ekologických modelů,“ řekl Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe HQ, odpovědný za marketing a produkt. „Inovativní přístup ke kreativnímu vyjádření, jímž vyniká Birgit Palma, přirozeně ladí s naším nejnovějším ekologickým SUV, které kombinuje elektrifikovaný duální pohon s elegantním designem.“

Přečtěte si také:  Letiště Praha si převzalo flotilu 15 elektrických vozů FIAT 600e

https://www.youtube.com/watch?v=jP1SgIQ3k5c&feature=youtu.be